Click here for Myspace Layouts

Monday, May 30, 2011

I work today.

Hi Assalamualaikum, hari ini dan kelmarin, Ak kerja full time, full time bermaksud kerja dari pukul 9 pagi hingga 10 malam, termasuk OT selama  lima ja. Hari ini ak berasa letih, kerana macam2 barang ak angkat hari ini, Semua ada tiga kedai, Ketiga tiga kedai, ak perlu hantar barang and urus barang. Dari belakang mai depan, dari depan mai belakang. kali nie apa yang teruj adalah, ak kena pindahkan semua barang dari kedai belakang mai depan. Dari belakang The Store Kangar hingga seberang jalan depan the Store. Nasib baik ada Uncle, Ak pulak yang kena mengarah dia, apa salahkan. Cuma bagi pendapat n idea. Hari ini ramai yang memanggil nama ak, nak suruh bt tu bt ini, macam dah famous pulak ak, boleh dikatakan semua panggil termasuk anak Uncle dari yang besar hingga yang kecil.
Anak2 Uncle and Aunt semua bagus2 diorang sentiasa study, perangai yg tak berapa baik macam melayu gak, tapi anak2 nie ada yang degil ada yang buas. Anal sulung Uncle ini namanya Danial, Anak yang ketiga Yang Yang, last sekali, Mei Mei.
Hari ak letih kerana Mei Mei gak larh, Dia buli ak hari nie. Dia suka melompat atas belakang ak. Mei nie merupakan seorang perempuan berumur likungan 3 thun. Boleh di katakan seorang hyperactive. Dia buat ak macam macam, dia ambilkan senduk nasi tuk suapkan ak, dia ambil stic tuk sikatkkan ak, dia suruh ak duk, dia ajak ak menari, macam2 lagi larh. Mei ini seorang yang buas and tahan lasak, mesti korang tak percayakan? Dia memang lasak, dia jatuh, tak pernah nak nangis, dia bangun sendiri dengan berkata o ooo..

tgk tu, main bola atas botol air.. berapa kali jatuh, tak serik jugak

o ooo sudah jatuh......

No comments:

Post a Comment