Click here for Myspace Layouts

Wednesday, February 2, 2011

Dunia Ku

Hrm Assalamualaikum,apa yang saya hendak tulis pon,saya tidak tahu,tetapi apa yang penting mengenai sejarah hidup saya ini,dan apa yg telah berlaku atau perbuatan saya,mahu pun yang buruk atau pon yang buruk,tetapi tgk keadaan la. macam ayat buku lak,tidak kisah larh,ayat rojak pon nak masuk jugak larh larh. korang baca larh mcm mana pon janji saya faham,korang tak faham tak mengapa hehehee jangan marah ya.. tujuan saya menulis adalah untuk kenangan peribadi saya. dah lama hendak menulis blog ini,cuma takda masa atau kesempatan untuk diriku ini untuk menulis. sekarang 2 februari 2011 saya dah mula menulis,nama penuh saya tak perlu tahu kot,hanya sekadar nickname dah cukup yang buat menganali saya ini,sorry kalau bahasa saya menjadi aku = ak. ak dilahirkan pada 11 disember 1991,umor korang kira sendiri larh.

No comments:

Post a Comment